Vacature
Office manager
Uren in overleg (20 tot 40 uur)
Ben jij een organisatietalent met een hart voor service en vastgoed? Houd je van schakelen tussen klanten, makelaars en dossiers? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als office manager ben jij het kloppend hart van ons kantoor. Jij zorgt dat alles achter de schermen op rolletjes loopt. Je ondersteunt onze makelaars en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten – telefonisch, per mail en aan de balie. Je werkzaamheden zijn veelzijdig en afwisselend. Denk aan:
Het plannen en bevestigen van afspraken voor bezichtigingen en taxaties.
Beheer van agenda’s en dossiers.
Opstellen van verkoopbrochures en koopovereenkomsten.
Telefonisch en schriftelijk contact met (potentiële) klanten.
Ondersteuning bij marketing- en social media-activiteiten.
Wat breng jij mee?
MBO+ / HBO werk- en denkniveau.
Je hebt ervaring in een administratieve of commerciële binnendienstfunctie (ervaring in de makelaardij is een pré).
Je bent klantgericht, nauwkeurig en proactief.
Je hebt een vlotte pen en goede communicatieve vaardigheden.
Je bent fulltime beschikbaar (20 tot 40 uur per week).
Wat bieden wij jou?
Een gezellige werkplek in een professioneel en hecht team.
Een afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid.
Volop ruimte om jezelf te ontwikkelen.
Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Elke dag werken met de mooiste huizen van de regio!
⸻
Klinkt dit als jouw volgende stap?
Stuur dan je CV en een korte motivatie naar roba@livingrealestate.nl t.a.v. Roba el Sayed. Heb je vragen? Bel ons gerust.

